Piksele Facebooka to małe fragmenty kodu, które są umieszczane w Twojej witrynie w celu śledzenia zachowania odwiedzających i innych danych, takich jak wyświetlenia stron, zakupy i konwersje.
Może być używany na wiele sposobów, w tym do mierzenia skuteczności kampanii reklamowej na Facebooku, zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją aplikacją i mierzenia wydajności różnych stron.
Piksele Facebooka umożliwiają zbieranie informacji o odwiedzających bez ich wiedzy. Zapewniają również wgląd w to, w jaki sposób ludzie korzystają z Twojej witryny lub aplikacji, aby podejmować decyzje o tym, jakie treści powinni zobaczyć w następnej kolejności i jakie reklamy powinni zobaczyć w następnej kolejności.
Jak wykorzystujemy piksel Facebooka na różne sposoby
Używamy piksela Facebooka na różne sposoby, aby mierzyć nasze kampanie marketingowe, ruch w witrynie i nie tylko. To zawiera:
- Generowanie odbiorców dla kampanii reklamowych w kanałach social media
- Śledzenie zachowania użytkownika w naszej witrynie lub aplikacji
- Identyfikowanie nowych potencjalnych klientów lub klientów do działań sprzedażowych, lub marketingowych
Więcej informacji o tym jak korzystać z Pixel Facebook znajdziesz na: https://sempai.pl/blog/pixel-facebooka-jak-wdrozyc/.
Czym są ścieżki marketingowe na Facebooku?
Ścieżka marketingowa na Facebooku to zestaw kroków, które służą do przekształcania ruchu w potencjalnych klientów.
Ścieżki marketingowe na Facebooku mogą być realizowane na platformie lub poza platformą. Lejek marketingowy poza platformą zwykle wykorzystuje e-maile lub połączenia telefoniczne jako podstawową metodę konwersji.
Etap świadomości to moment, w którym ludzie po raz pierwszy stykają się z marką za pośrednictwem płatnej reklamy w mediach społecznościowych lub postów organicznych, takich jak aktualizacje statusu i komentarze. Ten etap jest również określany jako „ciepły rynek”, ponieważ to na nim większość potencjalnych klientów znajduje się, zanim zdecydują, czy są zainteresowani Twoją marką, czy nie.